Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a weboldal használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Hírek

arr3BMW X5 30D 184le automata ChiptuningBMW X5 30D 184le automata Chiptuning   Tegnap járt nálunk ez az X5-ös.Különösebb elvárása nem volt... arr3BMW E46 328i Teljesítménymérésarr3Opel Insignia 2.0T 220le 350NM Chiptuning +Mérés   Opel Insignia 2.0T 220le 350NM Chiptuning +Mérés   Jól látható, hogy az... arr3BMW E90 20i ChiptuningBMW E90 320i Chiptuning (150LE 200NM)   B. Tibor keresett fel minket ezzel az igazán szép... arr3AUDI A6 2,5 TDI 163Le (310NM) Chiptuning! AUDI A6 2,5 TDI 163Le (310NM) Chiptuning!     Szombaton járt Nálunk Szilárd ezzel az... arr3Lexus IS 220DNemrég volt nálunk ez az igazi gyöngyszem!Lexus IS220D (177LE/400NM) Az autó egy jó barátunké,... arr3Subaru ImprezaMa ez a WRX volt nálunk! (2.5t 230LE/320NM)   Kezdetben akadtak technikai nehézségek, de... arr3Peugeot 206 2,0 HDISzombaton járt nálunk ez a Peugeot 206 2,0 HDI.Az autó eredeti szoftverrel is jól teljesített a... arr3BMW E46 20DEgy érdekes story-val zártuk az elmúlt hetünket. Nálunk járt ez a szép kis BMW, nemrég van a... arr3VW Passat 2.0 TDI ChiptuningEz a Passat volt nálunk nem túl régen, nem is írnék róla sok mindent beszéljenek helyettem az ügyfél... arr3Ford Mondeo DPF+Chiptuning Nemrégiben járt Nálunk ez a Mondeo (2.0TDCI 140le/340NM), amely DPF problémával küszködött,... arr3ASTRA H 2.0TSzombaton járt nálunk ez a kis gyöngyszem! Astra h 2.0t 200LE 262NM Kapott egy TURBOWORKS... arr3Mazda 6 DPF+OptimalizálásTegnap K. Tamás volt nálunk egy gyönyörű Mazda 6-ossal! Sajnos a DPF már megadta magát, világított... arr3Ford Transit ChiptuningTegnap ez a Transit járt Nálunk egy kis teljesítménynövelésre. Ügyfelünknek van egy másik ilyen... arr3Saab 9-3 1.8iMa egy saab 9-3 1.8i volt nálunk Optimalizálásra! Számunkra is izgalmas feladat volt, hiszen ilyen... arr3Opel astra H DPFÜgyfelünk kétségbeesetten keresett fel minket, hogy az autója vészprogramba váltott, alig megy,... arr3Passat 2.0 Benzin Tegnap ez a Passat 2.0 Benzin(116LE/210NM) volt nálunk! Természetesen tesztkörrel és... arr3Peogeot RCZ TuningKülföldön dolgozó -ezért sokat autópályán járó- ügyfelünk, K. Sándor keresett fel, egy Peogeot RCZ... arr3Mazda 6 2.0td DPF+OptimalizálásTelefonon keresett fel kedves Ügyfelünk, kétségbeesetten, hogy villog a DPF felirat a... arr3Astra G Coupe 1.8Egerből érkezett Tabria Ádám hozzánk, és jött vele ez a kis Astra G 1.8 Azzal a panasszal fordult... arr3Focus DPF JavításTegnap ezzel a kis Focus-al volt dolgunk, ugyanis DPF problémával küszködött, már szerviz üzemmódban... arr3Opel Zafira A 1.8 OptimalizálásMa egy Opel Zafira A 1.8 volt nálunk délelőtt optimalizálásra.Gyárilag sajnos elég butácskán... arr3Alfa 156 2.0 TS Chiptuning156-os Alfa volt nálunk a napokban Chiptuningra! Cs. Gergő rakott egy 17" felnit szeretett... arr3Astra H 1.6 116LESzombaton sem állunk meg!Ez kombi Astra H 1.6 (115LE/155NM) volt nálunk Chiptuningra! Nem is kell... arr3Skoda Octavia 1.4 16vMa egy Skoda Octavia 1.4 16vVolt nálunk chiptuning miatt.   Sajnos ehhez a nagy kasztnihoz elég...

Kapcsolat

Szolnoki Rados Zoltán ev.
Apavár utca 22
5300, Karcag
Telefonszám: +36 30 403 7558
Írjon nekünk
Előzetes bejelentkezés szükséges, mert naponta
csak 2-3 autót tudunk megcsinálni!

» Chiptuning Biztonságosan

Mit lehet? Mennyit? Káros hatások?

Nagyon sok kérdéssel bombáztok nap mint nap, azzal kapcsolatban, hogy milyen hatással lesz a chiptuning az autótokra.
Legtöbbször persze az a kérdés, hogy mit és mennyiért lehet kihozni, de vannak akik ennél többre kiváncsiak:
szeretnék biztonságban tudni az autójukat, ezért különböző kérdéseket tesznek fel, például, hogy birni fogja e a kuplung, a kettőstömegű a hajtás, vagy úgy egyáltalán az autó, vagy éppen milyen hatással lesz a fogyasztásra.

igérem mire a végére érünk olyan tisztán látsz majd, mint ez az üveggömb.

Szeretnék pár dolgot tisztába tenni, segiteni, hogy tisztábban lássatok, mert az a tapasztalatom, hogy az emberek többségének fogalma sincs mit jelent, egy jól beállitott, tényleg minőségi chiptuning.

 

Hogyan szűrd ki, ki a profi?

 

Alkalmazd ezt a négyes szűrőt, és nem érhet csalódás:

 

Első és az egyik legfontosabb: NE vidd olyan emberhez az autód, aki nem gyári/eredeti műszerekkel dolgozik!
Ez egy jó szűrő lehet, hogy kihez vidd az autód és kit kerülj el, de messziről...
Miért?? nagyon egyszerű.. 
Aki nem veszi saját magát, a munkáját, és legfőképp a tudását annyira komolynak, hogy megtisztelje egy gyári szintű 
műszerrel, az nagy valószinűséggel csak egy kókler... Arról nem is beszélve, hogy a kinai másolatok, vagy "tört" verziójú
szoftverek rengeteg funkciója le van tiltva, ami nélkül pedig nem lehet megfelelő minőségű programot irni!
Második szűrőnek jó lehet az elkészitési időtartam. Volt rá példa, hogy eljött hozzánk egy ügyfél, a haverja haverjának az
ismerősénél iratta meg a "tuti" programot. "pikk-pakk 20-30p alatt végzett is. Micsoda szakértelem:O ez a srác tényleg ért hozzá.
"-gondolta.. persze mikor jöttek fel a hibák sorban, úgy vált elérhetetlenné a "szakemberünk". igy került hozzánk az ő autója is,
mi javitottuk ki, diagnosztika, előadat, gyári program keresés, programozás, újabb tesztkör, kis finomitás, újabb diagnosztika..
ja igen eltelt 2,5 óra, nem is értette a tulaj mi tart eddig, de az eredmény mindenképp megyőzte:
A hibák eltűntek, nem füstöl, nem ráz, erőteljes, egyenletes szép gyorsulás lett a végeredmény!
Harmadik szűrő: Ár. 30.000Ft-ért nem kapsz minőségi munkát ezen a szakterületen, ezt egyszerűen el kell felejtened! 
Sokszor megrökönyödnek amikor kiadok egy 80eFt-os árajánlatot, és mondják, hogy XY harmincért megcsinálja. 
Csak annyit szoktam kérdezni ilyenkor, hogy "Te tényleg elvinnéd olyanhoz a féltett autódat aki 30.000Ft-ra becsüli a saját tudását, gépparkját?"
Negyedik szűrő: Garancia. Tudom tudom.. mindenki vállal garanciát a Szoftverre. 
Aztán amikor gond van akkor csak annyit mondanak: 
"ez tuti szoftver, máshol lesz a baj" ezzel le is tudta garanciát. 
Tényleg erre vágysz? nem gondolom.. Minden valamire való chiptuningos cég legalább 3-4 garanciát vállal ami Téged véd!

Ha ezeknek a szűrőknek nem felel meg az általad kiszemelt műhely, jobban teszed, ha kerülöd!

 

Nézzünk pár gyakori kérdést:

- 1. Mennyi ideg tart egy ilyen beavatkozás? 
A kért módositásoktól függően általában 1-3 órát vesz igénybe. 

2. Mennyi plusz teljesítményt lehet kihozni? 
Szívó motorok esetén 10, turbós autók esetén akár 20-30% teljesítmény növekedés várható, a motor károsodása nélkül! 

3. Benzines autót lehet/van értelme chippelni? 
Természetesen lehet, és értelme is van, a fent emlitett határokon belül! 

4. Nőni fog a fogyasztás? 
Nem fog nőni, sőt normál használat esetén átlagosan 5-10%-ot csökken! 
Persze van aki úgy kéri a beállitást, hogy őt ez a tényező nem érdeli, 
(pl.: pályaautók) itt nem vesszük figyelembe programozás során a fogyasztás mértékét.

5. Milyen alkatrészeket kell cserélnem, hogy elbírja ezt a plusz teljesítményt? 
Semmilyet! A gyár által rászámolt/ráhagyott plusz teljesítményt keltjük életre, 
így sem rövid, sem hosszú távon nem okoz problémát egyik alkatrésznél sem! 
Nem fog az autóban hamarabb elfáradni semmi sem. 

5. Mi a helyzet a kettőstömegűvel? elbirja?
El, a kettőstömegű működési elvéből adódóan nem a többletteljesitményt nem szeretni, 
hanem a városi közlekedést, a dugót, vagy ha valaki nagyon alacsony fordulatszámtartományban használja az autót.
A mi beállitásunk azért különleges, mert csak nagy gázpedálállás esetén adja le a "ráirt"
teljesitmény javát, igy teljes biztonságban tudhatod az autód!

 

Chiptuning Biztonságosan:

Itt szeretném megjegyezni, hogy a füst nem az erő jele.. ez a hanyag beállitás, és/vagy hibás működés következménye. 
Fontos tudni, hogy egy jól elékészitett chiptuning során a legalsó fordulatszámtartományt nem módositják.
Miért? Azért, mert egyszerűen ott még nem tud kialakulni megfelelő mennyiségű olajnyomás, 
amit nem is kell ecsetelnem milyen káros hatásokat vonz maga után, garantált a komplett motorfelújitás vagy csere, 
és a magas szervizköltség! Ugyan ez vonatkozik a felső fordulatszámtartományra. 
Az olyan beállitások, 
amelyek a magas fordulatszámtartományra is túl sokat "tesznek rá", ott a motor túlmelegedhet, a motor fő elemei károsodhatnak.

Mi történik, ha valaki mégis többet tesz rá a kelleténél?
-A turbó túlzott igénybevétele miatt az hamarabb tönkre megy
-A nagynyomású rendszerek, injektorok tönkremennek
-A hengerfej túlmelegszik, elvetemedik
-A csapágyak tönkremennek "megégnek"
-A környezetvédelmi normák nem teljesülnek
-A részecskeszűrő a fokozott igénybevétel miatt tönkre megy
-A kuplung/váltó/hajtáslánc túlterhelődik
-A mentbiztonság elvesztése (a teljesitményhez kevés lesz a gyári fék és futómű)
-Rezonanciák, nem egyenletes nyomatékleadás

Mondanom sem kell, hogy a fentiek közül bármelyik is tönkre megy az többe fog kerülni, mint amennyit spórolsz egy nem megfelő "tuningon". 
Sokkal többe....

Mik jellemeznek egy minőségi beállitást?
- Nincs túlerősitve sem az alsó sem a fölső fordulatszámtartomány
- A gyárilag beletervezett többlettel számolva készül az új beállitás
- Az új beállitásnak köszönhetően a nyomatékkörbe egyenletesebb
- Az autó szélesebb fordulatszámtartományban adja le a maximális nyomatékot
- Alacsony fordulatszámon is több erő jelentkezik, ezért fogyasztáscsökkenést is okoz
- Nem hegyezi ki teljesen a motort, igy szélsőséges esetekben is 100%-ban garantált a biztonság

Most jön az a rész, hogy fényezzem magunkat, és a tudásunkat, és hogy csak mi tudjuk jól megcsinálni az autód,de nem teszem. 
Megteszik helyettünk az elégedett ügyfeleink, illetve rajtunk kivül is van az országban 3-4 másik szakember 
akire bármikor rábiznám még a saját autómat is! 

Ha szeretnél többet tudni, árajánlatot kérni egy megbizható beállitásra kérlek kattints IDE.

Üdvözlettel:
Szolnoki Rados Zoltán üi.
Karcagtuning

YzdjODVmYT